vineri, 29 octombrie 2010

Cum spunem NU

Cum spunem NU


Desi amabilitatea ar trebui sa fie fireasca pentru fiecare persoana, situatiile dificile la care putem fi supusi isi gasesc rezolvare si dincolo de bunele maniere, si tin de regula de abilitati eficiente de comunicare si interactiune sau de manuirea dibace a cuvintelor. Mai ales cand este vorba de situatii, asa cum ne-a sugerat si Georgiana Codrescu pentru discutie, de a refuza cu eleganta.

Iata asadar 9 feluri de a spune NU, nuantand raspunsul, sau asa cum amintea Georgiana "formulandu-l pozitiv, mai moale si cald pentru a nu rani, pentru a da dovada de intelegere si optimism":
- Mi-ar face placere, dar NU....
- Dupa ce am luat in considerare parerea dumneavoastra, raspunsul meu este NU, pentru ca...
- Imi pare rau, dar am aranjat deja sa.... si NU pot incalca cele stabilite
- Stiu pe cineva care se pricepe mult mai bine. Va recomand sa il intrebati pe el....
- La care dintre variantele dumneavoastra puteti renunta? Fiindca NU le voi putea face pe toate
- Permiteti-mi sa ma mai gandesc si eventual mai discutam
- As fi de-acord doar daca.... si daca....
- A trecut mult timp decand nu am avut de-a face cu acest gen de situatie si din acest motiv...
- Nu inteleg ce imi cereti si ma vad nevoita sa va refuz

Pana la urma a sti sa spunem NU reprezinta o dovada de savoir-faire :) Completarile va apartin, ca de obicei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Pot deveni coordonatorul nuntii voastre (Wedding planner), capabil sa adune elementele necesare pentru nunta, sa le coordonez perfect in timp record. Cunosc traditiile, protocolul si eticheta din ziua nuntii. Alcatuim impreuna lista de cheltuieli, desfasuratorul, impreuna vom gasi solutii la orice dorinta a voastra sau problema aparuta. Am competenta de a recomanda, decoratiunile, florile, prestatorii de servicii, localurile si saloanele de nunti, astfel incat tu sa eviti negocieri neplacute, sa scutesti bani si timp, singura a grija a voastra sa fie aceea de a te distra la propria nunta. Aveti incredere in mine si veti avea reusita nuntii voastre. tel.07864384996,fb - Coordonator evenimente Londra, UK, mail-officedecoratiuni@yahoo.com