marți, 27 iulie 2010

Cu manusi




I love this book!

Aşa pot descrie pe scurt cartea “Cu mănuşi” a Mihaelei Nicola. Cred că e o carte ce trebuie citită de orice adolescentă, tânără, copilă sau femeie care doreşte să devină un model pentru ceilalţi.
E un fel de ghid pe care orice femeie ar trebui să-l aibă, să ia aminte la câteva reguli de conduită, măcar din când în când. E o carte dedicată femeilor care vor să inspire respect, să fie respectate, femeilor ambiţioase.
Totodată, “Cu Mănuşi” poate fi lectura dedicată femeii simple care doreşte să ducă o viaţă liniştită şi civilizată într-o ţară unde expresia “bun simţ” ar fi regula de bază în jurul căreia se derulează viaţa, nu doar un cuvânt uitat în dicţionar.
Stilul Mihaelei Nicola e diplomat, dar prietenos în acelaşi timp. Pe măsură ce avansam cu lectura îmi dădeam seama de cât de simplă ar fi lumea dacă nu ne-am complica inutil cu explicaţii, întrebări indecente sau care n-au nici un rost. Citind-o am realizat cât de multe mai am de învăţat în ceea ce priveşte comportamentul unei doamne. Şi nu numai! A fost una dintre cele mai plăcute lecturi pe care le-am savurat odată cu ceaiul din fiecare dimineaţă.
Vă recomand “Cu Mănuşi” de Mihaela Nicola. Măcar pentru a face o analiză a propriului comportament de zi cu zi …

indraznesc sa va recomand http://maniere.go.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Pot deveni coordonatorul nuntii voastre (Wedding planner), capabil sa adune elementele necesare pentru nunta, sa le coordonez perfect in timp record. Cunosc traditiile, protocolul si eticheta din ziua nuntii. Alcatuim impreuna lista de cheltuieli, desfasuratorul, impreuna vom gasi solutii la orice dorinta a voastra sau problema aparuta. Am competenta de a recomanda, decoratiunile, florile, prestatorii de servicii, localurile si saloanele de nunti, astfel incat tu sa eviti negocieri neplacute, sa scutesti bani si timp, singura a grija a voastra sa fie aceea de a te distra la propria nunta. Aveti incredere in mine si veti avea reusita nuntii voastre. tel.07864384996,fb - Coordonator evenimente Londra, UK, mail-officedecoratiuni@yahoo.com